24. kesäkuuta 2007

Skede jamit ja juhannus!




Juhannukseks eli lauvantaiks olin ihan valmistautunu menee toihin mutta perjantai iltana pomo sano etta ei tarvi tulla viikonloppuna.. ku on niin hiljasta. Sit lauvantai aamuna sain viestin etta Benaalin skeittiparkilla on skedekisat. Tottakai mun oli pakko menna kattoo mika on meininki. Kaikki meni tosi kivasti siihen asti kun miesten pro sarja alko. Kattelin osallistuja listaa ja huomasin etta mun nimi on sia.. Mita?? hah! En todellakaan ollu ilmottautunu ja olin jo ihan paniikissa etta en todellakaan oo osallistumassa, menin sit tottakai sanoo etta en halua skeittaa tassa kisassa. Noh.. se nyt ei paljon auttanu.. sanoin varmaan kymmenen kertaa.. Mut kaikki vaan hymyili ja oli silleen etta "2minuuttia se vaan on" sit loppujen lopuks en enaan kehannu vankaa niiten kanssa, joten ei auttanu muu kun menne mukaan kisaan..

En olis kyl koskaan uskonu etta tuun ikina osallistuun skedekisoihin.. Oli kylla niiiin kuumottava kokemus, heh! Ekan ranin jalkeen mun kadet oikeesti tarisi.. mut toka rani olikin jopa ihan kiva skeittaa ja meni paljon paremminkin ku pysty ees vaha rentoutuun. Noh, loppujen lopuks aika kokemus oli skeitata yksin pitkin parkkia kaikkien tuijottavien silmien alla.


Muuten se oli tosi lepposa tapahtuma.. tutustuin uusiin tyyppeihin ja meno oli rentoo.


Juhannus iltaa lahin viettaa Torremolinoksen biitsille, skedeparkki tyyppienkaa. Taalla Juhannuksen vietto traditio on etta mennaan biitsille, tehaa nuotiota ja hypellaan niitten yli ja keskiyon jalkeen pitaa menna mereen ja toivoo jotain ym.. Tollasia Juhannus taikahommia. Porukkaa oli liikkeella illalla ihan alyttoman paljon. Rannat oli taynna porukkaa ja erilaisia piletelttoja. Ne jokkaa tykkaa reiveista ja tallasesta menosta niin varmaan ihan hienoo niille, mut ma sanon suoraa etta ei oo kylla mun juttu. Ikava tuli Suomen rauhallista mokki Juhannusta.. :)

Ei kommentteja: