15. kesäkuuta 2007

Perjantai raporttia!

Taalla Fungus menee ihan kivasti. Oon tutustunu mukavasti uusiin ihmisiinkin ja saanu kavereitakin:) Paivat on aika rauhallisia, chillailen joko noitten mun ex-kamppistenkaa tai sit oon poolilla/rannalla.. aika monena iltana oon ollu sia Benalmadenan skedeparkilla ja on ollu kyl tosi kivaa. Menisin sinne varmaan joka ilta mut mun vasen nilkka vaha reistaa ku ei oo oikein tottunu tallaseen himo rullaamiseen, pakko pitaa valipaivia. Sunnuntaita odotellen..


Mut silti pakko myontaa etta kyl tossa yhtena iltana silti oli sellanen olo etta halun kotiin ja olin tosi maissa mut se vaan on niin osa tana reissu elamaa. Huonoja paivia on valilla mut.. usein niitten jalkeen tulee parempia paivia. Nyt taas tuntuu etta on aivan mahtavaa ja tosi jannittavaa olla taalla!

Niin.. hehe sen tyopaikka, missa mun piti alottaa tanaan, soitin sille tyonantajalle eilen ja se vaan ihan tyynena totes etta olikin jo ottanu jonkun toisen. Mut ei haittaa yhtaan, koska tiian etta kun lahen kunnolla ettiin toita niin varmasti niita loytyy:) Mut aattelin nyt kotiutua vaha eka tanne koska kylla niita toita sit kerkee teha!

Eipa kait muuta, hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: