1. lokakuuta 2006

Tiskaamista, ei kiitos!

Nyt oon kaks päivää ollu töissä Sonatas- nimisessä kahvila-ravintolassa, tiskarina.
Kaks päivää takana ja toivottavasti enää saman verran edessä. Ravintola on ihan kiva.. mutta mun työ ei niin hauskaa. Tiskaaminen on tosi rankkaa, sen kyllä tiesin jo etukäteenkin mutta aatellin että uus työpaikka ja työkaverit niin ei se haittais..
Noh, totuus on että töitä teen täysin tauotta 6H/päivä ja hirveellä tahdilla hikipäässä. Senkin viä kestäsin.. mutta tiskareitta kohdellaan (se mun kaveri Junior brasiliasta on kans samassa mestassa) kun jotain alemman kastin palvelijoita ja se ei oo kivaa.. Huulta vaan purren että en purskahtais itkuun kekskenpäivän!!
Oon mä senverta hyvä tyyppi että ei mun tartte tollasta hommaa kestää;) joten huomenna sanon pomolle että jo riittä työt.. saas nähä saankoo palkkaa nyt olleenkaa näistä päivistä?! Ihan sama , viisastuin ainakin!



Sonatas.. orja paikka!


HENNAN JA MARTTIINAN MUUTTO

Perjantaina Henna ja Marttiina muutti omaan kämppään Surfferin keskustaan. Kämppä on tosi hieno.. ihan rannassa, ylin 18-kerros ja talosta löytyy uima-altaat ym... ja SUOMALAINEN SAUNA!!! luksusta!



Henna ja Marttiina uudessa kämpässään!





Näkymää..tyttöjen kämpästä. Surfferin keskustaa.




..lisää:) Surfferin rantaa!




Marttiina "omassa" pihassaan:D




Mutta ehdoton huippu on SUOMI SAUNA! Kiuaskin on Finnleo merkkinen;) Huom: Löylykauhana käy hyvin soppakauhakin:D Hyvät oli löylyt!!

2 kommenttia:

Sangu kirjoitti...

No ainakin voi ruksata yhden "ammatin" pois listalta mitä haluaa tehdä isona! Toivotaan että löytyy jotaan vähän mielekkäämpää...!

Anonyymi kirjoitti...

Muistuttaa kovin mun aiempia työkokemuksiani... tervetuloa maailmaan.

Heini

:)