13. huhtikuuta 2007

Viikko kotona

Moro!


Täällä oon viikon hengaillu kotona Tampereella, vaikka mun ois pitäny olla Lapissa koulun kanssa.. eheh.. Mut siis onhan mulla ihan oikee syykin miks oon täällä viä, auto piti huoltaa ja jouduin jäämään Tampereelle oottaan sitä. Mut nyt on auto huollettu, mut Lappin reissulle en sit kerenny. Tosi hieno viikko on ollu täällä Tampereellakin. Oon käyny morottaan kavereita ja keskiviikkona käväsin Virroilla. Virrat on niiin paras paikka että hädin tuskin maltan oottaa ens syksyyn että pääsen takas normi kouluun:D Mut sitä ennen on luvassa viä ulkomaan reissuukin..

Nii.. täs viikolla väsäsin ittelleni myspacen. Jee jee, nyt on sit blogia, galtsuu ja myspacekin:D puuttuuko jotain viä? haha, kunnon white and nerdy meininki!! ( -> Taustatansija on ihan ykkönen!)


Lepposaa viikonloppua!!

1 kommentti:

Tixu kirjoitti...

Mää vainoon sua kaikkialla. Löysin blogisi ja nauroin videoille. :) Hyvässä mielessä siis. MItes menee? Espanja lähestyy.. Woouu.. Siunattua päivää. -tiki